Έτσι θα είναι τα προνόμια εμβολιασμένων – Με QR code θα μπαίνουν στα μαγαζιά – Όλα τα σενάρια

Μετά τις συσκέψεις των προηγούμενων ημερών, αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον η ανακοίνωση για τα προνόμια των εμβολιασμένων κατά του κορονοϊού.

Η κεντρική ιδέα που είναι στο «τραπέζι» είναι σύμφωνα με το ΣΚΑΪ, είναι να λειτουργούν οι χώροι υψηλής πυκνότητας, κυρίως οι ανοιχτοί χώροι, σε δύο ταχύτητες: Για εμβολιασμένους και για ανεμβολίαστους. Θα είναι στην διακριτική ευχέρεια των επιχειρηματιών στους κλάδους της ψυχαγωγίας, της διασκέδασης και της εστίασης, το τι θα επιλέξουν.

Αν θα επιλέξουν να παρέχουν τις υπηρεσίες τους αποκλειστικά σε εμβολιασμένους, θα μπορούν να λειτουργούν χωρίς υγειονομικά πρωτόκολλα (πχ. χωρίς μάσκες και με πληρότητα 100%).

Αν θα επιλέξουν οι επιχειρηματίες να δουλέψουν με μεικτούς πελάτες (εμβολιασμένους και μη) τότε θα ισχύουν τα μέτρα που είναι τώρα σε εφαρμογή. Για παράδειγμα, στην εστίαση αν του 70% πληρότητα, στα τραπέζια 10 άτομα, μάσκες στους εργαζόμενους κτλ.

Το πρωί του Σαββάτου, ο Άδωνις Γεωργιάδης, είπε στο MEGA ότι οι ανακοινώσεις για τα προνόμια των εμβολιασμένων, αναμένεται να γίνουν τη Δευτέρα.

Όσο για το πότε θα τεθούν σε εφαρμογή τα προνόμια, αυτό αναμένεται να γίνει από τον Ιούλιο.

Διευκρινίζεται ότι οι χώροι για τους οποίους θα υπάρχουν τα προνόμια, δε θα είναι χώροι που είναι απαραίτητο να πάει κάποιος όπως πχ το σούπερ μάρκετ ή οι τράπεζες. Εκεί, δε θα γίνεται διάκριση. Τα προνόμια αφορούν  δευτερεύουσες δραστηριότητες…

Τι θα γίνει με τους κλειστούς χώρους

Η επαναλειτουργία των κλειστών χώρων στην εστίαση, που αναμένεται να γίνει σε πρώτη φάση κυρίως για τους εμβολιασμένους μέσα στο καλοκαίρι, είναι το επόμενο μεγάλο στοίχημα.

Από το Φθινόπωρο ωστόσο, ίσως να υπάρχει και εκεί ένα «μοντέλο» με διαχωρισμό εμβολιασμένων και ανεμβολίαστων σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ.

Πώς θα ελέγχεται το αν κάποιος είναι εμβολιασμένος

Η κεντρική ιδέα, είναι αυτό να γίνεται με το QR code. Εξετάζεται αν αυτό θα περιλαμβάνει το ευρωπαϊκό πιστοποιητικό ή το εθνικό πιστοποιητικό. Το πιθανότερο είναι το δεύτερο…

Αυτό το QR code ή θα είναι τυπωμένο σε χαρτί ή στο κινητό του πελάτη. Ο ιδιοκτήτης του χώρου, θα μπορεί να το τσεκάρει μέσω μιας εφαρμογής…

«Όποιος θέλει να έχει και πελάτες που δεν είναι εμβολιασμένοι, θα υφίσταται πιο αυστηρά υγειονομικά πρωτόκολλα, δηλαδή περιορισμένη πληρότητα, υποχρέωση για τεστ, μάσκες κ.λ.π. Δίνεται η δυνατότητα σε πολίτες και επιχειρήσεις να επιλέξουν ένα πιο χαλαρό υγειονομικό πρωτόκολλο ή όχι», διεμήνυσε χαρακτηριστικά το Σάββατο, ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ ‘Ακης Σκέρτσος, σε συνέντευξή του στο ραδιοφωνικό σταθμό «Σκάι».

Ο Ολυμπιακός δείχνει το δρόμο των προνομίων

Στο μεταξύ, η ΠΑΕ Ολυμπιακός εξέδωσε ανακοίνωση το Σάββατο, τονίζοντας ότι βάσει της ενημέρωσης που έχουν, δικαίωμα εισόδου στο γήπεδο θα έχουν οι πλήρως εμβολιασμένοι και όσοι νόσησαν τους τελευταίους έξι μήνες και είχαν αρνητικό τεστ 14 ημέρες πριν το εκάστοτε παιχνίδι.

Παράλληλα, οι Πειραιώτες ενημέρωσαν ότι όλα τα μέλη τους έχουν εμβολιαστεί με το μονοδοσικό εμβόλιο Johnson & Johnson.

Ξεπέρασαν τα 8 εκατομμύρια οι εμβολιασμοί στην Ελλάδα

Την ίδια ώρα, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποιούνται καθημερινά στο emvolio.gov.gr οι εμβολιασμοί -συνολικά- στη χώρα μας ξεπερνούσαν το «φράγμα» των 8 εκατομμυρίων! Από αυτούς, πάνω από 3,5 εκατομμύρια είναι ολοκληρωμένοι εμβολιασμοί (και με τις δύο δόσεις).

Δείτε παρακάτω, τα στοιχεία που αναρτήθηκαν στο site το Σάββατο: