Μέσω 1566, finddoctors.gov.gr και My Health App κλείστηκαν σε 3 μέρες πάνω από 135.000 ραντεβού με γιατρούς του ΕΣΥ

Παρά το μεγάλο όγκο κλήσεων τα επίσημα στοιχεία δείχνουν σημαντική βελτίωση στη μείωση του χρόνου αναμονής στη γραμμή «1566».

Μεγάλο όγκο κλήσεων δέχεται η γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών «1566» η οποία παρουσιάζει σαφή σημάδια βελτίωσης στη λειτουργία της. Οι χρόνοι αναμονής μειώνονται αισθητά, γεγονός που καταδεικνύει την ενίσχυση της αποτελεσματικότητας και της ανταπόκρισης του συστήματος στις ανάγκες των πολιτών.

Με βάση τα επίσημα στοιχεία του Υπουργείου Υγείας από τα τηλεφωνικά κέντρα της γραμμής «1566», στις 3 Οκτωβρίου καταγράφηκαν περισσότερες από 95.000 κλήσεις πολιτών, εκ των οποίων τα τηλεφωνικά κέντρα διαχειρίστηκαν με επιτυχία πάνω από 51.000 κλήσεις.
«Καταγράφεται σημαντική βελτίωση στην εξυπηρέτηση των πολιτών, με αισθητή μείωση του χρόνου αναμονής, παρά τον ιδιαίτερα αυξημένο όγκο κλήσεων», ανέφερε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης σε ανάρτησή του στο Χ.
Σημαντικός αριθμός από τις 95.000 κλήσεις αφορά στον προγραμματισμό πολλαπλών ραντεβού. Παράλληλα, προγραμματίστηκαν περισσότερα από 44.000 ραντεβού με ιατρούς σε νοσοκομεία, μέσω και των τριών διαθέσιμων επιλογών (1566, MyHealth App, http://finddoctor.gov.gr).

Σημειώνεται ότι το «1566», που είναι ενεργό από τον Ιούλιο συγκεντρώνει όλη την πληροφόρηση για θέματα Υγείας σε έναν ενιαίο αριθμό. Μέσω του «1566» ο πολίτης κλείνει ραντεβού σε νοσοκομείο ή σε γιατρό για ηλεκτρονική συνταγοράφηση, για προσωπικό γιατρό, για να κάνει διαγνωστικές εξετάσεις, να πληροφορηθεί σε ποιο φαρμακείο πλησίον του θα βρει το φάρμακο που έχει ανάγκη, πώς θα παραλάβει τα Φάρμακα Υψηλού Κόστους στο σπίτι του, για προληπτικά προγράμματα δημόσια υγείας, για πρόγραμμα εμβολιασμών και οτιδήποτε άλλο αφορά υπηρεσία Υγείας.

Περισσότερα από 135.000 ραντεβού σε τρεις μέρες

Μέσω των νέων εργαλείων (1566, MyHealth App, http://finddoctor.gov.gr) οι πολίτες κλείνουν ραντεβού στα Τακτικά Εξωτερικά Ιατρεία των νοσοκομείων. Όλα τα δημόσια νοσοκομεία εντάχθηκαν στο ενοποιημένο σύστημα ψηφιακών ραντεβού του ΕΣΥ, που λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο και 7 ημέρες την εβδομάδα.

Από 1η Οκτωβρίου που ξεκίνησε η λειτουργία του νέου συστήματος έως και 3 Οκτωβρίου έχουν προγραμματιστεί περισσότερα από 135.000 ραντεβού, «γεγονός που επιβεβαιώνει την αυξανόμενη εμπιστοσύνη των πολιτών στις νέες ψηφιακές και τηλεφωνικές υπηρεσίες του Υπουργείου Υγείας», τονίζει ο κ. Γεωργιάδης.
Ο υπουργός καλεί τους πολίτες να κατεβάσουν την εφαρμογή my health app «και θα δείτε πόσο εύκολο και πόσο άμεσο είναι να κλείστε ραντεβού με ιατρό πλέον στο ΕΣΥ».

Σημειώνεται ότι οι πολίτες προγραμματίζουν τα ραντεβού τους σε νοσοκομεία του ΕΣΥ μέσω των τριών βασικών πυλών:

  •  της εφαρμογής MyHealth,
  •  της πλατφόρμας finddoctors.gov.gr,
  •  της Εθνικής Τηλεφωνικής Γραμμής «1566».

Παράλληλα, όλα τα ραντεβού των ιατρών στα εξωτερικά ιατρεία αναρτώνται αποκλειστικά στην πλατφόρμα της ΗΔΙΚΑ. Με το νέο σύστημα όλα τα ραντεβού καταγράφονται σε μία ενιαία ψηφιακή πλατφόρμα, εξασφαλίζοντας έτσι ότι δεν θα «χάνονται» ραντεβού, δεν θα υπάρχει διπλή καταχώριση και ο πολίτης θα γνωρίζει με διαφάνεια πότε και που θα εξυπηρετηθεί.

Επιπλέον από την Πέμπτη 2 Οκτωβρίου, λειτουργεί μηχανισμός callback  για την καλύτερη και πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πολιτών.

Πηγή: oloygeia.gr