Η Barbie υποστηρίζει την διαφορετικότητα με ακουστικά βαρηκοΐας και ο Ken με λεύκη
Οι νέες κούκλες ανήκουν στη σειρά Barbie Fashionistas, η οποία από το ξεκίνημά της προάγει τη διαφορετικότητα με περισσότερες από 175 εμφανίσεις.
Τα ζητήματα της κάλυψης των κενών θέσεων εργασίας στον τομέα της εστίασης, των συνθηκών εργασίας στον κλάδο και της κήρυξης της κλαδικής σύμβασης εργασίας ως Nέα σειρά από κούκλες λανσάρει, τον Ιούνιο, η Mattel και το εμβληματικό brand Barbie σε προσπάθειές τους να προωθήσουν τη διαφορετικότητα, τη συμπερίληψη και την ισότητα.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του CNN, η νέα σειρά Fashionistas, η οποία περιλαμβάνει τη Barbie να φοράει ακουστικά βαρηκοΐας, τον Ken με λεύκη, μία νέα κούκλα Fashionista με προσθετικό πόδι και μια κούκλα Ken με μαλλιά φράντζα, θα είναι διαθέσιμη στο Walmart, το Target και την Amazon και θα βοηθήσει τα παιδιά να καταλάβουν καλύτερα τον κόσμο γύρω τους, μέσα από το παιχνίδι.
Ακόμη, όπως ανέφερε η γενική διευθύντρια της εταιρείας, Λίζα Μακνάιτ, τα παιδιά θα πρέπει να παίζουν με τέτοιες κούκλες που δεν τους μοιάζουν εμφανισιακά ώστε «να καταλάβουν τη σημασία της συμπερίληψης».
Για τη Barbie με τα ακουστικά βαρηκοϊας, η εταιρεία ζήτησε τη βοήθεια της επικεφαλής στην εκπαιδευτική ακοολογία, Δρ. Tζεν Ρίτσαρντσον, ώστε να βοηθήσει στην ακριβή αντιγραφή του ακουστικού.
Η ίδια ανέφερε ότι η Βarbie με αλογοουρά, η οποία θα φοράει ένα ροζ ακουστικό βαρηκοΐας θα συμβάλλει σημαντικά στην ψυχολογία των παιδιών που αντιμετωπίζουν προβλήματα με την ακοή τους, ενώ προσέθεσε ότι: «Είμαι τρομερά ενθουσιασμένη που οι μικροί μου ασθενείς βλέπουν και παίζουν με μια κούκλα που τους μοιάζει».
Η διαφορετικότητα μέσα από τη Barbie
Η σειρά Barbie Fashionistas, από το ξεκίνημά της, είναι αύτη που προσφέρει τη μεγαλύτερη ποικιλία και περισσότερες από 175 εμφανίσεις, με διαφορετικά χρώματα στο δέρμα, τα μάτια, στα είδη μαλλιών, σε σωματότυπους, με ειδικές δεξιότητες και πολλά στυλ. Το 2021, οκτώ από τις δέκα πιο δημοφιλείς κούκλες της σειράς ήταν «διαφορετικές», εμπνέοντας τα κορίτσια να πουν περισσότερες ιστορίες και να βρουν μία κούκλα που τα αντιπροσωπεύει.
Ακόμη, το 2020, η εταιρεία παρουσίασε στην αγορά μία κούκλα Ken με λεύκη, η οποία, μετέπειτα, αποτέλεσε best seller της σειράς, ενώ, το 2019, λάνσαρε μία ξανθιά Barbie με γαλάζια μάτια σε αναπηρικό καροτσάκι και μία μελαχρινή με προσθετικό πόδι.
Η Λίζα Μακνάιτ αναφέρει ότι:
«Η Barbie πιστεύει ολόψυχα στη δύναμη της αναπαράστασης και, καθώς αποτελεί την κούκλα με τη μεγαλύτερη διαφορετικότητα στην αγορά, δεσμευόμαστε ως εταιρεία να συνεχίσουμε να δημιουργούμε κούκλες με διαφορετικά χρώματα στο δέρμα, σωματότυπους και ειδικές δεξιότητες, οι οποίες προάγουν τη διαφορετικότητα. Είναι σημαντικό να ενθαρρύνουμε τα παιδιά να παίζουν με κούκλες που αντικατοπτρίζουν στοιχεία του εαυτού τους, αν και διαθέτουν διαφορετικά χαρακτηριστικά από εκείνα καθώς τα βοηθούν να κατανοήσουν τη σημαντικότητα της ένταξης και της συμπερίληψης».