Προβλήματα παρουσιάστηκαν στην πλατφόρμα δήλωσης αποτελεσμάτων του self test που διενήργησαν οι μαθητές προκειμένου να μπορέσουν να μεταβούν στα σχολεία τους το πρωί της Δευτέρας.
Σημειώνεται ότι λόγω της μεγάλης επισκεψιμότητας η σελίδα δεν φόρτωνε με αποτέλεσμα να μην μπορεί να γίνει ούτε η δήλωση και φυσικά ούτε και η εκτύπωσή της.
Τα προβλήματα διήρκεσαν για περισσότερη από μία ώρα και στην συνέχεια δόθηκε λύση από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησηςτο οποίο παρακολουθούσε την εξέλιξη, ωστόσο μέχρι και λίγο πριν τις 23:00 αρκετοί ήταν οι γονείς και μαθητές που εξακολουθούσαν να αδυνατούν να συνδεθούν.
Υπενθυμίζεται πως τα self test είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την προσέλευση μαθητών, εκπαιδευτικών, διοικητικού και λοιπού προσωπικού στο σχολείο και πρέπει να γίνονται πριν την έναρξη των μαθημάτων κάθε Δευτέρα και Πέμπτη. Σημειώνεται δε πως εκτός από τις περιπτώσεις που αφορά στην εκπαίδευση, στην πλατφόρμα συνδέονταν σήμερα και εργαζόμενοι στην εστίαση και το λιανεμπόριο σε όλη την χώρα.
Πηγές του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης επιβεβαίωσαν την μεγάλη επισκεψιμότητα, ενώ συνέδεσαν τα προβλήματα με τον ευρύτερο όγκο δεδομένων που συγκεντρώθηκε το βράδυ της Κυριακής από πολίτες οι οποίοι επιχείρησαν να συνδεθούν στις υπόλοιπες ψηφιακές υπηρεσίες του δημοσίου όπως το Taxisnet οι οποίες δεν ήταν διαθέσιμες το Σαββατοκύριακο λόγω εργασιών αναβάθμισης. Όπως τόνιζαν δε, αυτές οι εργασίες ολοκληρώθηκαν μάλιστα και νωρίτερα από το προβλεπόμενο.
Σημειώνεται πως, όπως έχει ανακοινωθεί, σε περίπτωση που δεν υπάρχει πρόσβαση σε εκτυπωτή στο σπίτι και κάποιος δεν μπορεί να δηλώσει αποτέλεσμα μέσω πλατφόρμας, οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί θα μπορούν να γράφουν μία χειρόγραφη δήλωση που θα περιέχει τα ίδια στοιχεία με τη σχολική κάρτα, τη δήλωση αρνητικού αποτελέσματος.