Μαθήματα ευγένειας και αγένειας
Κατανοούμε όλοι ότι οι άνθρωποι που ασχολούνται με την υγεία, δηλαδή, οι γιατροί, οι νοσηλευτές, οι εργαζόμενοι στις δομές υγείας και οι φαρμακοποιοί έχουν ταλαιπωρηθεί αφάνταστα αυτούς τους 16 μήνες του εφιάλτη που ονομάζεται Covid-19. Έχουν ρισκάρει περισσότερο από κάθε άλλον, απλά και μόνο, για να προστατέψουν όλους εμάς. Γι’ αυτό κι εμείς, στην ιστοσελίδα μας, έχουμε αναδείξει τον ρόλο τους. Μέσα από την καθημερινή προβολή όλων των θεμάτων που αναδεικνύει η ΠΟΕΔΗΝ, αλλά και με δικά μας ρεπορτάζ.
Η πίεση και η φόρτιση, όμως, δεν είναι λόγος, για να γίνεται κάποιος αγενής. Ούτε, βέβαια, η συμπεριφορά μίας φαρμακοποιού αντανακλά στο σύνολο του κλάδου. Οι φαρμακοποιοί προσφέρουν κοινωνικό έργο σε κάθε γειτονιά. Τους βγάζουμε το καπέλο.
Μην παραβλέπουμε και τους κινδύνους που διατρέχουν κατά καιρούς. Είμαστε, λοιπόν, ξεκάθαρα στο πλευρό τους.
Γι’ αυτό, θεωρούμε, πρωτίστως δική τους υποχρέωση, να απομονώσουν όσους επιχειρούν να χαλάσουν τη συνολική εικόνα. Λέμε «επιχειρούν», διότι οι ελάχιστοι δεν μπορούν να αμαυρώσουν την εξαιρετική συμπεριφορά των πολλών. Είναι, όμως, καλό, όταν τους εντοπίζουμε, να τους υποδεικνύουμε. Όπως, για παράδειγμα την κυρία Ελένη, εκεί στη Μεσογείων.
Της αναγνωρίζουμε το ελαφρυντικό ότι της φόρτωσαν και τον βραχνά με τα self test. Αλλά όπως και να το δει κάποιος, όση καλή διάθεση και αν έχει, η επαναλαμβανόμενη αγενής συμπεριφορά δεν χωνεύεται. Αυτό είναι το πρώτο καμπανάκι. Με την ελπίδα ότι θα φέρεται στο μέλλον με την ευγένεια που διακρίνει τη συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων της. Αν, όμως, συνεχίσει με την ίδια τακτική, τότε δεν θα αξίζει να αποκαλείται «φαρμακοποιός». Διότι επαναλαμβάνουμε ότι οι εκατοντάδες φαρμακοποιοί που έχουμε γνωρίζει, διέθεταν έμφυτη ευγένεια και την έδειχναν σε μικρούς και μεγάλους, όλες τις στιγμές…